وجه الفنان محمد إمام رسالة خاصة إلى الفنان شيكو بعد نجاح فيلمهما "صقر وكناريا".
وكتب الفنان محمد إمام عبر حسابه الرسمي بـ فيسبوك:"أحلى وألذ وأطيب واحد اشتغلت معاه.. ومن أكتر الممثلين اللي بيضحكوني في العالم، شكراً على مجهودك وإخلاصك".
وتابع؛"صقر وكناريا فيلم حلو علشان أنت فيه، استمتعت بكل لحظه معاك ويارب دايماً تكسر الدنيا في كل أعمالك.. بحبك يا شيكو يا أحلى الناس".